109
TL

|
||
|
Avustralyalı bilim adamları tarafından yürütülen çalışma sonucu, yağ ve şeker olanı yüksek olan çikolatanın, beyindeki kimyasal yapıyı değiştirerek , bunalımı azalttığı gözlemlendi.
New south wales üniversitesi tıp okulunun araştırma bölümü ise, bu lezzetli gıdanın , geçmiş travma etkilerini, sürekli tüketildikçe, sildiğini ortaya açıkardılar.
Tam 2012-02-20 06:49:20 Sayfalar : 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
||